13 Mayıs 2014 Salı

Toplu Satış.(ten ürünleri ağırlıklı.)

Makyaj dolabımda ki ürünlerimi gözden geçirirken, kullanmadıklarımı satmaya karar verdim. 

*Yves Rocher büyük boy bronzer bir kez denedim hiç kullanmadım. 25tl. Orjinal fiyatı 64lira.

*MAC Pearlmatte koleksiyonuna ait bu pudra. 20tl 

*Essence aydınlatıcı 5tl

MAC MSF de indirim yapıyorum, çünkü kullanmıyorum( tonu koyu),( paket ile pudrayı tutan kısım çıkmıştır. arkasını sadece silikonlamışlar ve silikondan ayrıldı ürün sapasağlam duruyor. Paketinde kullanım olacağından gerçekten isteyen insan için sorun olucağını düşünmüyorum.
25 tl.


Kiko far 5 tl.
 
İnglot allık 25 tl.


Clinique Allık 40 tl.( orjinal fiyatı 70üstü.) 

 
Clinique Chubby Stick ve parlatıcı ikisi 25tl.
  
Kargo alıcıya aittir.
suslugunlugum@hotmail.com adresine veya bu post altına yorum atabilirsiniz.
Kargo size aittir. 
Teşekkürler.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder